To kompletne rozwiązanie stworzone dla sklepów i sieci handlowych, w których czas obsługi klienta (sprzedaży) stanowi kluczowy problem. Prosta obsługa, łatwa i czytelna nawigacja, współpraca z urządzeniami fiskalnymi, czytnikami kodów, ekranami dotykowymi - to tylko niektóre zalety programu. Każda osoba po kilku minutach szkolenia może opanować obsługę programu. Wystawianie paragonów, faktur, udzielanie rabatów, wyszukiwanie towarów, otrzymywanie płatności i ich rejestrowanie jest wyjątkowo szybkie i łatwe.
Zobacz jak łatwo można obsługiwać klientów kupujących w twoim sklepie!
Łatwa obsługa
Program został tak zaprojektowany, aby można było łatwo i szybko zarejestrować transakcje bez użycia myszki komputerowej. Typowa sekwencja operacji potrzebnych do zarejestrowania sprzedaży:
na początku pracy ustalenie typu dokumentu (paragon/faktura) i innych podstawowych parametrów,
tworzenie listy sprzedawanych artykułów,
towary można wybrać automatycznie (za pomocą czytnika kodów kreskowych) lub ręcznie, poprzez wyszukiwanie w kartotece,
w razie potrzeby wykonanie dodatkowych operacji związanych z listą towarów (edycja/usuniecie pozycji, nadanie rabatu, dopisanie uwag, wybór akcesoriów, wybór artykułów z receptury). Odbywa się to przez klikniecie odpowiedniego przycisku na dolnym pasku narzędziowym.
przejście na zakładkę "Płatności" - ręcznie zmieniamy zakładkę lub klikamy opcje "Przejdź do płatności".

Wpisanie ewentualnych uwag na temat kontrahenta lub transakcji.
tworzenie listy płatności za towary (gotówka, karta, czek, przelew, bon) aż do wyczerpania kwoty do zapłaty (lub jej przekroczenia - wtedy powstanie reszta do wydania). Oczywiście w typowym przypadku transakcja jest rozliczana jednym sposobem płatności (np. w całości gotówka) lub częściowo karta i częściowo gotówka.
zatwierdzenie transakcji. Następuje wydruk potwierdzenia transakcji, po czym automatyczny powrót na zakładkę "Pozycje", w celu rejestracji kolejnej sprzedaży.
Poza przedstawioną powyżej sekwencją operacji sprzedaży program umożliwia też pokazanie kilku dodatkowych okien (np. zamówienia, cenniki, kartotekę kontrahentów i towarów). Odbywa się to przez wybór odpowiedniej opcji z menu programu lub kliknięcie przycisku w górnym pasku narzędzi.
Szybki dostęp do podstawowych funkcji
Podstawowe funkcje takie jak, usuń towar, nadaj rabat, dodaj uwagi, sposób zapłaty są dostępne dzięki łatwym w użyciu klawiszom funkcyjnym (F2, F3, F4, ...) znajdującym się na klawiaturze komputera. Osoba obsługująca program ma do nich stały i łatwy dostęp. Odpowiednie skróty umieszczone są również na ekranie monitora.
Proste wyszukiwanie potrzebnych informacji i ich sortowanie
Program wyposażony jest w zaawansowany moduł prezentacji danych - grid, który pozwala użytkownikowi na odnalezienie każdej transakcji zarejestrowanej przez system. Jeżeli klient przychodzi do sklepu i chce zwrócić towar bez rachunku, można przejrzeć historię zakupów w celu sprawdzenia czy towar był sprzedany w danym sklepie i za jaką cenę. Transakcje mogą być sortowane według wielu różnych kryteriów: numeru rachunku, daty zakupu, nazwy kontrahenta i wielu innych.
Pełna integracja
Moduł stanowi element kompletnego systemu informatycznego. Może pracować samodzielnie jednak prawdziwe korzyści przynosi współpraca z pozostałymi modułami programu. Wówczas dane z każdego obszaru działalności: sprzedaży, obsługi magazynu, finansów, księgowości, kadr i płac trafiają w jedno miejsce, gdzie mogą być dowolnie przetwarzane. Dzięki integracji każdy z działów przedsiębiorstwa korzysta na bieżąco z potrzebnych informacji np. sprzedawca w każdej chwili może sprawdzić stan rozrachunków z klientem, księgowa automatycznie księgować dokumenty wygenerowane przez kasjera, magazynier monitorować stany i generować zamówienia do dostawców, a menadżer pracujący na zapleczu ma zawsze aktualny obraz całości.