Wymagane dokumenty
Informacje o programie
Każde niemalże działanie, każdy krok do sukcesu związany jest z inwestowaniem. Także decyzje dotyczące sposobu finansowania inwestycji i rozwoju mają kluczowe znaczenie dla przyszłości przedsiębiorstw, dla ich pozycji na rynku oraz przyszłej sytuacji finansowej.
Aby ułatwić Państwu dokonywania zakupów w naszej firmie proponujemy skorzystanie z możliwości finansowania w formie leasingu.
Na tym polu współpracujemy z firmą GRENKELEASING Sp. z o.o., która pomogła sfinansować już niejedno przedsięwzięcie naszych Klientów.

Firma Grenkeleasing sp. z o.o. działa w ramach międzynarodowego koncernu Grenkeleasing AG z Baden-Baden. Specjalizuje się w finansowaniu nowoczesnych technologii, w tym w szczególności, sprzętu komputerowego i kserograficznego, sprzętu medycznego oraz sprzętu telekomunikacyjnego.
Specyfiką działalności firmy jest oferowanie usług leasingowych poprzez sieć wyspecjalizowanych partnerów, jakimi są autoryzowani dostawcy przedmiotów leasingu.
Grenkeleasing AG jest spółką giełdową, obecną na niemieckim rynku finansowym od lat
70-tych. Notowania giełdowe wchodzą w skład indeksu SDAX. Ponadto spółka posiada rating kredytowy BBB+/A-2 przyznany przez agencję Standard & Poor's.
Leasing – optymalna forma finansowania inwestycji.
PRZEDMIOTY LEASINGU:
sprzęt komputerowy (komputery PC, notebooki, serwery, drukarki, monitory, plotery)
sprzęt telekomunikacyjny
oprogramowanie.
WARUNKI FINANSOWANIA:
Grenkeleasing oferuje:
finansowanie w PLN;
finansowanie przy zastosowaniu stałej stopy procentowej (raty leasingowe są niezmienne przez cały okres leasingu);
leasing przedmiotów już od wartości 1.500 zł. netto;
opłata wstępna 0%;
opłata przygotowawcza do 300 zł.;
okres leasingu - od 18 do 48 miesięcy
ZALETY LEASINGU:
Łatwy i szybki dostęp do nowoczesnej technologii
Natychmiastowe korzyści z produktu, bez angażowania własnych środków
Możliwość przeznaczenia wolnych środków na bieżącą działalność
Raty leasingowe stanowią koszt uzyskania przychodu
Małe obciążenie finansowe, zwiększenie płynności środków finansowych
Spłata rat leasingowych dokonywana jest z wypracowanej nadwyżki uzyskanej dzięki większej efektywności nowoczesnego sprzętu;
Proste i przejrzyste procedury
ATUTY OFERTY:
minimum formalności (bez zaświadczeń z ZUS i US, bez dokumentów PIT i CIT)
szybka i sprawna realizacja transakcji
niskie raty miesięczne
uproszczone procedury
WYMAGANE DOKUMENTY:
WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA PROMOCYJNA
(dotyczy przedmiotów IT od wartości 1.500 – 10.000 zł. netto):
- Wniosek – procedura uproszczona.
- Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki)
- Dwa dowody tożsamości.
WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA UPROSZCZONA
(dotyczy przedmiotów od wartości 3.000 – 30.000 zł. netto):
- Wniosek – procedura uproszczona.
- Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki)
- Dwa dowody tożsamości.
WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA ZWYKŁA
(dotyczy przedmiotów powyżej 30.000 zł. netto):
- Wniosek i Informacja dodatkowa do wniosku – procedura zwykła.
- Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki)
- Regon i NIP.
- Dwa dowody tożsamości.
PRZEBIEG TRANSAKCJI:
- Złożenie wniosku.
- Przekazanie wymaganych dokumentów.
- Wybór wariantu warunków finansowych.
- Otrzymanie decyzji odnośnie możliwości udzielenia leasingu.
- Podpisanie umowy i odbiór przedmiotu leasingu.