CRM:
Opcja ta pozwala na rejestrowanie w systemie zawartych z odbiorcami lub dostawcami umów i realizowania na ich podstawie określonych działań np. wystawianie co miesiąc faktur dla określonej grupy odbiorców - opłaty abonamentowe itp. Umowy mogą mieć charakter jednorazowy, cykliczny lub dowolny (jednorazowy albo cykliczny).

Umowa jednorazowa może być realizowana jeden raz, umowa cykliczna jest realizowana w dłuższym terminie.

Z umową mogą być związane dokumenty zamówienia:
  • zamówienie jednorazowe - powiązane są z umową o charakterze jednorazowym,
  • zamówienie cykliczne - powiązane są z umową o charakterze cyklicznym.

  • Można również podczas wystawiania dokumentów sprzedaży oraz dokumentów zakupu kojarzyć je z umową z klientem. Dokumenty sprzedaży są kojarzone z umowami z odbiorcami, dokumenty zakupu z umowami z dostawcami.

    W programie wraz z umową mogą być rejestrowane "operacje" (zapis określonych działań użytkownika systemu) oraz wykonywane "zadania". W programie znajdują się specjalne zakładki rejestrujące te zdarzenia. W systemie znajduje się również "realizacja" wszystkich dokumentów wygenerowanych w ramach umowy tj. dokumenty sprzedaży - na umowie z odbiorcami, dokumenty zakupu - na umowie z dostawcami.

    Treść umowy jest przechowywana w "załączniku" tzn. w każdej chwili z okna programu można podejrzeć treść umowy. Do umowy można wprowadzać "uwagi" (dodatkowe informacje dla użytkowników systemu).
    MICO Spółka z o.o.
    ul. Polna 21/2, 60-535 Poznań
    NIP: 7811852261 REGON: 301460585
    Sąd Rejonowy - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,
    KRS: 0000358480 Wysokość kapitału zakładowego Spółki: 40 000,00zł