Sprzedaż, Magazyn, CRM:
Pełna integracja części finansowo-księgowej i sprzedażowej otwiera dla Biura Rachunkowego wiele nowych możliwości. Oprócz obsługi handlowej własnych klientów daje możliwość instalacji modułów sprzedażowo-magazynowych u kontrahentów. Zapewnia automatyczną wymianę dokumentów pomiędzy stronami ograniczając nakłady i czas pracy po stronie biura i klienta.

Program pozwala na zautomatyzowanie procesów obsługi sprzedaży, zamówień, zakupów, magazynu, płatności i rozliczeń z kontrahentami. RAKSSQL Sprzedaż umożliwia łatwe wystawianie i zarządzanie fakturami VAT, WDT, WNT, fakturami zaliczkowymi i eksportowymi w dowolnej walucie. Zapewnia obsługę sprzedaży detalicznej oraz hurtowej. Umożliwia tworzenia wielu cenników, definiowanie dowolnej ilości grup rabatowych, obsługę płatności (kasa, bank) oraz prowadzenie wielu magazynów.

Budowa relacji z klientem
System oferuje także moduł CRM pozwalający na wygodne zarządzanie relacjami z klientami. System umożliwia niezależną obsługę firm (kontrahentów) i osób (kontaktów personalnych) oferując m.in. możliwość planowania spotkań, terminów przekazania dokumentów księgowych, rejestracji czasu i liczby rozmów telefonicznych, ilości przesyłek pocztowych.
MICO Spółka z o.o.
ul. Polna 21/2, 60-535 Poznań
NIP: 7811852261 REGON: 301460585
Sąd Rejonowy - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,
KRS: 0000358480 Wysokość kapitału zakładowego Spółki: 40 000,00zł